Корисничка поддршка

Како да ја добивам мојата сметка преку е-мејл?

Вашата сметка можете да ја добивате преку е-мејл со активација на „Е-сметка“.

„Е-сметка“ можете да активирате на еден од следните начини:

  • преку формата за Активација на Е-сметка
  • преку мобилната апликација „Мојот A1“ (симнете ја мобилната апликација „Мојот A1“ преку Google Play/App Store, креирајте Ваш профил и најавете се во делот „Сметки“ и одберете ја опцијата „Е-сметка“)
  • со испраќање SMS-порака со содржина „START“ на бесплатниот број 140 410
  • со повик во А1 Контакт центарот на бројот 077 1234.

Со оваа услуга, сметката повеќе нема да ја добивате во хартиена форма, туку на Вашата е-мејл-адреса ќе добиете:

  • број на фактура, како и износот на Вашата месечна сметка
  • PDF-документ од Вашата месечна фактура

По активацијата на „Е-сметка“, следната издадена сметка ќе Ви биде доставена на Вашата е-мејл-адреса.

Активација на Е-сметка онлајн и со испраќање SMS важи само за приватни корисници на мобилни услуги. Доколку сте бизнис корисник, можете да активирате „Е-сметка“ преку Вашиот A1 бизнис агент.

Погледнете го видео туторијалот, кој ќе Ви помогне како да ја платите Вашата Е-сметка:

Дали сте задоволни од одговорот?

Слични прашања