Корисничка поддршка
Како да добијам детална сметка?
Детална сметка за реализиран сообраќај можете да ја проверите во секое време со најава на мобилната апликација Мојот А1 во делот за Сметки, како и преку најава на веб порталот Мојот А1 исто така во делот Мои сметки.
Исто така, детална сметка (хартиена) може да се издаде преку идентификација и барање на корисникот поднесено во најблискиот А1 продажен салон.
Слични прашања
- Како можам да ја проверам моменталната состојба на мојата сметка?
- Како да ја активирате бесплатната услуга „e-сметка“ и како да плаќате онлајн
- Месечна сметка за комуникациски услуги од А1
- Мојот А1 - Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- Каде можe да направам проверка на моите сметки?