A1 Guru е платформа која на корисниците им овозможува помош и поддршка за сите нивни прашања поврзани со услугите на А1, без тие да посетуваат продажни салони и да се јавуваат во Контакт Центарот, со цел да им овозможиме одлично корисничко искуство.

А1 Македонија освои второ место на Ecommerce Awards во категоријата „Е-трговец со најдобра грижа за корисници“.
Започни разговор

Запознајте го Славчо - виртуелниот А1 Guru експерт

Виртуелениот експерт Славчо е чет-бот кој разбира и зборува македонски и албански јазик. Комуникацијата со Славчо е целосно бесплатна, a со него можете да разговарате на нашата веб страница или преку апликациите Viber и .

Започни разговор со Славчо
Исклучи

Славчо Ви овозможува:

  • Помош и техничка поддршка за користење на мобилни и фиксни услуги на А1- интернет, телефонија и телевизија
  • Помош при плаќање на Вашите месечни сметки, брзо, безбедно и едноставно
  • Проверка на состојбата на сметка и надополнување на кредит за припејд корисниците
  • Активирање, деактивирање на услуги и пакети, како и информации за тарифи и промоции
  • Препораки за избор на нов телефон
Започни разговор со Славчо
Исклучи

Дигитален техничар - достапен 24/7 преку Мојот А1

Оваа услуга ќе Ви помогне сами да ги детектирате и да ги отстраните евентуалните потешкотии поврзани со Вашите фиксни услуги: интернет, телевизија и фиксен телефон. Дигиталниот Техничар можете да го користите преку Мојот А1 (апликацијата и веб-порталот).

Дигиталниот Техничар Ви овозможува:

  • Чекор-по-чекор сами да ги решите евентуалните потешкотии, брзо и едноставно
  • Да ја проверите функционалноста на Вашите фиксни услуги, дали уредите се поврзани, кои ТВ пакети се активирани, да ги промените поставките на Вашата Wi-Fi мрежа итн.
  • Брзо да ги отстраните потешкотиите, без да чекате и без да се јавувате во Контакт Центар
Продолжи на следен чекор
DT

Видео поддршка

Со оваа услуга A1 агентот ќе Ви помогне преку видео повик да ја поврзете опремата или да решите можни потешкотии поврзани со дигиталната телевизија.

Доколку корисникот сака видео поддршка, агентот ќе му испрати SMS-порака со линк за видео повик, преку кој корисникот ќе воспостави видео повик од својот мобилен телефон. При повикот, со задната камера од телефонот ќе му покажете на агентот што и како поврзувате.

Со видео поддршката ќе добиете помош при:

  • Решавање на потешкотии поврзани со дигитална телевизија (скенирање канали на телевизор, пронаоѓање на точниот source на телевизор и др.)
  • Поврзување на опрема која е издадена на корисникот за самоинсталација
  • Поврзување на опрема за интернет (правилно поврзување кабли на модем/рутер)
Продолжи на следен чекор

A1 Guru туторијали

Со помош на советите во А1 Guru видео туторијалите, ќе добиете јасни и прецизни инструкции за користење на услугите на А1: видео упатства за инсталација и сетирање на уреди, активација и деактивација на пакети, плаќање сметки и други. Видео туторијалите постојано се ажурираат и надополнуваат со нови содржини.

Мапа на покриеност

Дознај повеќе

А1 салони

Дознај повеќе