Корисничка поддршка
Дигитален техничар - достапен 24/7 преку Мојот А1
Оваа услуга ќе Ви помогне сами да ги детектирате и да ги отстраните евентуалните потешкотии поврзани со Вашите фиксни услуги: интернет, телевизија и фиксен телефон. Дигиталниот Техничар можете да го користите преку Мојот А1 (апликацијата и веб-порталот).
A1 Guru
Најдете го решението со помош на видео туторијали за користење на нашите услуги
Дознај повеќеМапа на покриеност
Дознај повеќеА1 салони
Дознај повеќе- Како да склучам претплатнички договор за постпејд услуги?
- Кои документи се потребни за склучување претплатнички договор за деловно лице?
- Како да склучам претплатнички договор за фиксни услуги?
- Дали може да го задржам истиот број и да го префрлам во А1?
- Дали имате интернет-пакет што може да го користам во викендичка?
- Што е „Мојот А1“?
- Користам фиксни услуги, како да креирам корисничко име за „Мојот А1“?
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- „Мојот А1“ – Како да ја користите мобилната апликација „Мојот А1“
- „Мојот А1“ – Инсталација на мобилната апликација и креирање профил