Корисничка поддршка

Како да ја добивам мојата сметка преку e-mail?

Вашата сметка можете да ја добивате преку e-mail со активација на „Е-сметка“.

„Е-сметка“ можете да ја активирате на еден од следните начини:

  • преку формата за Активација на е-сметка
  • преку мобилната апликација „Мојот A1“ (симнете ја мобилната апликација „Мојот A1“ преку Google Play/App Store креирајте Ваш профил и најавете се во делот „Сметки“ одберете ја опцијата „Е-сметка“)
  • со испраќање СМС порака со содржина „START” на бесплатниот број 140 410
  • со повик во А1 Контакт центарот на бројот 077 1234.

 

Со оваа услуга, сметката повеќе нема да ја добивате во хартиена форма, туку на Вашата e-mail адреса ќе добиете:

  • број на фактура, како и износот на Вашата месечна сметка
  • PDF документ од Вашата месечна фактура

По активацијата на „Е-сметка“, следната издадена сметка, ќе Ви биде доставена на Вашата e-mail адреса.

Активација на Е-сметка онлајн и со испраќање на СМС важи само за приватни корисници на мобилни услуги. Доколку сте бизнис корисник, можете да активирате „Е-сметка“ преку Вашиот A1 бизнис агент.

Дали сте задоволни од одговорот?

Слични прашања