Корисничка поддршка
Како може да направам промена на тарифен модел?
Промена на тарифа може да направите лично, во некој од нашите продажни салони или во продавници на нашите партнери означени со А1 брендот со документ за лична идентификација.
Промена на тарифа може да направите доколку ги исполнувате условите за промена на тарифа, кои зависат од тарифата што ја користите.
Доколку ги исполнувате условите за промена на тарифен модел од тарифата која ја користите потребно е сите отворени сметки со поминат рок за плаќање да се подмирени во целост.
Слични прашања
- Кога можам да направам обнова на договор на постпејд линија?
- Како да го префрлам бројот од правно на физичко лице?
- Кои документи ми се потребни за да го префрлам бројот на друго име?
- Кога може да земам нов уред (телефон/телевизор/лаптоп/смарт уред)?
- Каде може да направам продолжување/обнова на договорот?