Корисничка поддршка
Што е Мојот А1?
Мојот А1 претставува дигитален канал, која на корисниците на услугите на A1 им овозможува вршење проверка преку мобилен уред (телефон, таблет) или преку веб платформата на сопствените претплатнички податоци, реализиран сообраќај, преглед на фактури и нефактурирани надоместоци за користени услуги од мобилната телефонија, фиксната телефонија и фиксни услуги, како и активирање и деактивирање одреден тип услуги за одредена претплатничка линија. Преку самата апликација постпејд корисниците може да ги плаќаат своите сметки, додека припејд корисниците може да прават надополнување на кредит, од било каде, во било кое време. Податоците достапни преку апликацијата се информативни и не претставуваат замена за регуларната месечна сметка што му се испраќа на корисникот.
Погледнете го Видео туториалот кој ќе Ви помогне како да ја користете апликацијата Мојот А1 и како да креирате корисничко име:
Слични прашања
- Го заборавив корисничкото име или лозинката за „Мојот А1“ што е потребно да направам?
- Користам фиксни услуги како да креирам корисничко име за Мојот А1?
- Како да ја симнам мобилната апликација Мојот А1?
- Мојот А1 - Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- Мојот А1 - Како да ја користите мобилната апликација Мојот А1