Корисничка поддршка
Најпопуларни прашања
A1 Guru
Најдете го решението со помош на видео туторијали за користење на нашите услуги
Дознај повеќеМапа на покриеност
Дознај повеќеА1 салони
Дознај повеќе- Како да добијам детална сметка?
- Како можам да ја проверам моменталната состојба на мојата сметка?
- Како да ја активирате бесплатната услуга „e-сметка“ и како да плаќате онлајн
- Месечна сметка за комуникациски услуги од А1
- Мојот А1 - Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- Како да купам телефон или друг уред на рати?
- Дали може да го задржам истиот број и да го префрлам во А1?
- Како да склучам претплатнички договор за постпејд услуги?
- Дали имате интернет пакет кој може да го користам во викендица?
- Кои документи за деловно лице се потребни за склучување на претплатнички договор?
- Го заборавив корисничкото име или лозинката за „Мојот А1“ што е потребно да направам?
- Користам фиксни услуги како да креирам корисничко име за Мојот А1?
- Како да ја симнам мобилната апликација Мојот А1?
- Мојот А1 - Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет
- Мојот А1 - Како да ја користите мобилната апликација Мојот А1
- На сметката имам наплатено SMS-пораки пратени од бројот +38977000301. Кој е тој број?
- Како да користам интернет во странство?
- Во сметката имам наплатено повици во странство иако телефонот ми беше исклучен.
- Пратена ми е една порака која ја добивам неколкупати.
- Дали ќе ми се наплати мобилниот интернетот ако го косритам во странство?