Корисничка поддршка
Како да добијам детална сметка?
Детален приказ за реализираниот сообраќај можете да проверите преку „Мојот А1“ со најава:
- на мобилната апликација „Мојот А1“ во делот „Сметки“
- на веб-порталот „Мојот А1“ во делот „Мои сметки“
Детална сметка (хартиена форма) може да се издаде во најблискиот А1 продажен салон, со лично поднесено барање од корисникот.
Слични прашања
- Како можам да ја проверам моменталната состојба на мојата сметка?
- Како да ја активирате бесплатната услуга „E-сметка“ и како да плаќате онлајн?
- Месечна сметка за комуникациски услуги од А1
- Каде можe да направам проверка на моите сметки?
- „Мојот А1“ – Плаќање сметка, префрлање припејд кредит и активација на дополнителен пакет