10.09.2019

А1 Македонија го воведува “А1 Флекси” - флексибилен модел на работа

А1 Македонија поставува нови стандарди во креирањето на начинот на работење за своите вработени...

Дознај повеќе

“Креираме заедно” – нов концепт во ерата на дигитализација

Во пресрет на воведување на новиот бренд , Vip како дел од А1 Телеком Австрија Групацијата промовира нов концепт на партнерство со корисниците наречен “Креираме Заедно”

Софија Шутарова: А1 ми понуди пат што комплетно се вклопува во мојата желба, што сакам да научам и да работам

Софија Шутарова, дипломиран електроинженер која своето образование го здобива на факултетот за Електротехника и информациски технологии во Скопје, на отсекот Телекомуникации.

Иван Скендер: Како Випнет ја создаваше агилната култура со воведување на брендот А1

Во последните две години сѐповеќе тимови на денешната А1 Хрватска преминуваат на агилниот начин на работа, што за фирмата од преку 2000 вработени и два милиони корисници е прилично голем, можеби малку болен, но нужен чекор.

Ребрендирањето на Вип во А1 ќе донесе многу изненадувања за корисниците

Компанијата Вип го заврши првиот квартал годинава со завидни резултати, впрочем како и во последните десет години во кои растот е над 30 отсто во време кога секторот бележеше пад

Vip со нов концепт на продажниот салон во центарот на Скопје

Vip продолжува да ја модернизира својата продажна мрежа и го објавува комплетно новиот лик на продажниот салон во Градскиот трговски центар со целосно нов концепт на уредување и пристап на продажба.

Од идеја до реалност – како новите стартап-компании може да успеат во денешниот конкурентен свет!

IoT, Big Data, Virtual Reality, Artificial Intelligence и Robotization...