Оствари ја твојата кариера во А1 Македонија!

Во А1, креираме нови решенија, испробуваме нови работи и истите ги реализираме.

Нашиот тим се состои од талентирани индивидуи, доверливи, внимателни и спремни за нови предизвици. Заедно градиме бренд, со којшто на сите ќе им овозможиме премиум корисничко искуство и решенија кои го подобруваат животот во дигиталната ера.

Нашата заедничка цел, стратегија и култура, се водени од мотото: Го поттикнуваме дигиталниот начин на живот. Ние сме интернационална компанија, која е предводена од доверба, тимска работа и агилен начин на работа.

Нашите експерти се отворени кон нови идеи и проширување на своите видици – преку промена на старите рутини, покажувајќи силен претприемачки дух и мотив професионално да се надоградуваат и на тој начин да остварат повеќе можности за развој на кариерата. Поддржуваме меѓусекторска и меѓународна соработка, работиме на интернационални проекти, поврзуваме луѓе, места и нешта.

Дали си во потрага по средина во која можеш да ја оствариш својата кариера? Дојде на вистинското место!

“Создади искуство кое ТИ сакаш да го живееш”, можеби овде кај нас има позиција на која што ти припаѓаш.

Што Ви нудиме ние?

Меѓународна соработка

Уникатна култура и работна култура

Конкурентни и персонализирани бенефити

Постојано усовршување

Customer Service Intern

Краен рок за аплицирање:  2019-11-30
Име на оддел: Customer Service
Град Skopje

Опис на работно место

Our world is changing fast. A1 Makedonija is a company that is making the digital transformation happen. With 1.000 passionate experts in our footprint, we are a driver of change and an enabler for more than a million of people to enjoy it. Join us and bring your individual talent to our team. Shape the experience YOU want to live. #MakeItHappen.
Job Purpose
The aim of A1 Makedonija is connecting people, places and things, providing solutions that enrich life in the digital age and delivering a total customer experience. As Customer Service Intern, you will play an important role in our Contact Center and excel in all areas of premium customer experience.

What you do

• Act as a front-line interface with customers of A1 Makedonija
• Role involves responding to customers over the phone and resolving their technical inquiries
• Own and manage the client relationship: resolving calls efficiently and effectively
• Work as part of a team to ensure premium customer experience at all times
• Use the job tools (telephone and computer) effectively

What you offer

• Fresh graduate who aspires to join an international organization
• Technical skills – ability to use a variety of company’s technical platforms and quickly detect customer’s technical issues as well as handling all sorts of queries related to our mobile and fixed products
• Full of empathy, ability and personality to provide a great customer experience for all our customers
• Excellent in identifying opportunities where additional products may benefit our customers and you will need to apply your knowledge as well as use your great rapport skills to get the customer's commitment to wanting to find out more
• Excellent verbal and written communication skills

What makes you unique

• Self – Starter
• Ability to quickly learn and have an exceptional interest in digital technologies
• Curious and forward looking
• Agile and responsive
• An excellent sense of humor

What we offer
We build on our expertise with constant learning, offer an open environment for every individual, and provide flexible working time and bonus rewarding model. We invite you to join us in this new world of work.

“Curious? Let’s turn visions into realities, together! Let’s make it happen!
       Please click “apply” to submit a cover letter and resume.



Апликација за: Customer Service Intern

Испратете го Вашето CV

Аплицирајте и оставете го Вашето резиме доколку сакате да влезете во нашата база за потенцијални вработувања.

pdf, doc, docx, ppt, pptx, png, jpeg, jpg
pdf, doc, docx, ppt, pptx, png, jpeg, jpg

Други отворени позиции