Корисничка поддршка
A1 Guru
Најдете го решението со помош на видео туторијали за користење на нашите услуги
Дознај повеќеМапа на покриеност
Дознај повеќеА1 салони
Дознај повеќе- Како да купам телефон или друг уред на рати?
- Како да активирам пакет со повеќе услуги (мобилни/фиксни)?
- Која технологија се користи во Lite пакетите?
- Кои документи ми се потребни за склучување на претплатнички договор доколку сум странски државјанин?
- Дали може да го префрлам мојот A1 Припејд број во постпејд?
- Како да го нагодам мојот телефон/таблет за да имам мобилен интернет?
- Немам сигнал на телевизорот, што да правам?
- Зошто интернет брзината на WiFi е помала од онаа во договорот?
- Што е потребно за да користам 4G LTE?
- Како може да испраќам пораки кон броеви за дополнителни услуги (паркинг, градски превоз)?
- Дали може да го префрлам постојниот припејд број во постпејд?
- Како може да направам промена на тарифен модел на постпејд линија?
- Кои документи ми се потребни за да го продолжам договорот за деловни корисници?
- Како да го префрлам бројот од правно на приватно лице?
- На кој тарифен модел можам да ја направам обновата на договорот?
- На што треба да внимавам кога патувам во странство?
- Како најевтино да разговарам од странство?
- Како се наплатува користењето на A1 секретарката во роаминг?
- На сметката имам наплатено СМС пораки пратени од бројот +38977000301 / 075000200. Кој е тој број?
- Добив СМС-порака додека сум во странство. Дали пораката ќе ми се наплати?
- Како да активирам пакет за разговори или интернет?
- Како да ја проверам состојбата на мојата припејд сметка?
- Надополнив кредит на погрешен број, што да направам?
- Како да направам припејд надополнување со хартиен ваучер, преку USSD, скратените кодови?
- Немам кредит на припејд бројот, како да направам повик?